بیانیه های مطبوعاتی بازدید مدیران عامل محترم مترو استان‌‌های کشور از مجموعه کارخانه‌های گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران
تاریخ انتشار: 1401/05/18

بازدید مدیران عامل محترم مترو استان‌‌های کشور از مجموعه کارخانه‌های گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران

به گزارش روابط عمومی بهران اعضای مجمع اتحادیه شرکت‌های قطار شهری کشور جناب آقایان مهندس هرمزی (معاون فنی و عضو هیئت مدیره مترو تهران)، مهندس اردشیر احمدزاده (دبیر محترم مجمع عمومی و مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های قطار شهری کشور)، مهندس یوسفی (مشاور محترم مدیرعامل و مجری خط ۷ مترو تهران)، مهندس یعقوب وحیدکیا (مدیرعامل محترم مترو تبریز)، مهندس محسن واعظی‌فر (مدیر عامل محترم سازمان قطار شهری اصفهان و حومه)، مهندس کیانوش کیامرز (مدیر عامل محترم قطار شهری مشهد و ریاست مجمع عمومی اتحادیه)، مهندس امیر یقطین (مدیر عامل محترم سازمان قطار شهری شیراز و حومه)، مهندس باقری‌فر (معاونت مالی و پشتیبانی مترو تبریز)، مهندس رضا قاسمی (رئیس محترم سازمان مدیریت حمل و نقل ریلی اسلامشهر)، مهندس دسترنج (معاونت محترم تجهیزات مترو شیراز)، مهندس خاوند، مهندس منتظری در روز دوشنبه 10 مردادماه از مجموعه کارخانه‌های بهران در شهرک صنعتی پرند بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید اعضای محترم اتحادیه از خط تولید پله برقی، موتور گیربگس آسانسور و پله برقی، موتور گیرلس و خط تولید درب‌های آسانسور بازدید داشتند. همچنین ایشان برای آشنایی بیشتر با ظرفیت‌های بهران از بزرگترین برج تست آسانسور و پله برقی خاورمیانه دیدن کردند. در ادامه از واحدهای تحقیق و توسعه، طراحی مهندسی و آزمایشگاه بهران نیز بازدید به عمل آمد.

در نشستی که اعضای محترم اتحادیه قطار شهری با جناب آقای احمد شاکری مدیرعامل گروه صنعتی بهران داشتند، بومی سازی صنعت آسانسور و پله برقی، اتکاء به نیروهای داخلی و عدم نیاز این صنعت به خارج از کشور  که توسط این مجموعه صنعتی به واقعیت پیوسته را ستودند و از مدیر عامل گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران تقدیر به عمل آوردند.

در ادامه جلسه چند تن از اعضا و مدیران قطار شهری استان ها به ایراد سخنرانی و ارائه راهکار برای استفاده بیشتر از ظرفیت گروه صنعتی بهران در مجموعه قطار شهری خود پرداختند و جناب مهندس هرمزی (مشاور محترم مدیرعامل متروی تهران) با اشاره به عملکرد مثبت بهران در پروژه های خط 6و7 مترو تهران، تعهد کاری را رمز موفقیت این شرکت دانستند.

د رحاشیه این دیدار مهندس اردشیر احمدزاده (دبیر محترم مجمع عمومی و مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های قطار شهری کشور) در مصاحبه ای با خبرنگار واحد روابط عمومی ضمن تقدیر از گروه صنعتی بهران، استفاده از ظرفیت‌های این شرکت را برای همکاری‌های بیشتر مساعد دانستند و بر همکاری مجموعه‎های قطارهای شهری استان‎ها با مجموعه بهران تاکید و آن را در دستور کار قرار دادند. در ادامه مهندس اردشیر احمدزاده عنوان فرمودند اعضای مجمع اتحادیه قطار شهری کشور متشکل از مترو تهران و قطارهای شهری مشهد، تبریز، اصفهان، شیراز، تبریز، کرمانشاه، اسلامشهر، کرج، قم و اهواز هستند که از این بین ده کلانشهر دارای خط مصوب ریلی بوده که پنج شهر به فاز بهره‌برداری رسیده‌اند و ظرفیت‎های خوبی برای همکاری با مجموعه‎های داخلی مثل گروه صنعتی بهران دارند.

در ادامه، ایشان اخذ استانداردهای جهانی توسط گروه صنعتی بهران را مایه خوشحالی و مسرت دانستند و این دستاورد را ماحصل تلاش‌های شبانه روزی مدیران مجموعه بهران دانستند.

دبیر مجمع عمومی و مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های قطار شهری کشور در گفت و گو با واحد روابط عمومی بهران و با توجه به شعار سال 1401 مبنی بر (تولید، دانش بنیان و اشتغالزایی) اعلام کردند که هرجا عزم و اراده جدی برای داخلی سازی داشته باشیم ارمغان آن حتم به یقین موفقیت و جلوگیری از خروج ارز خواهد بود. ایشان همچنین ابراز داشتند با توجه به منویات رهبر انقلاب وظیفه خود را حمایت از تولید داخل به شرط تعهد در اجرای به موقع توافق، قیمت تمام شده پایین‌تر محصول نسبت به نمونه خارجی و کیفیت بالای آن نسبت به نمونه‌های مشابه داخلی و خارجی می‌دانند.

بزودی مشروح مصاحبه مدیران عامل محترم مترو استان‌­های کشور در وب سایت و اینستاگرام گروه صنعتی بهران قرار خواهد گرفت.


دفتر مرکزی
آدرس : تهران، شهرک غرب ، بلوار شریفی، توحید 1، پلاک20
کد پستی : 93617 14669
تلفن : 2000 8716 21 98+
فروش : 41271 21 98+
سایت : www.behranlift.com
ایمیل : info@behranlift.com
کارخانه
آدرس : شهرک صنعتی پرند، بلوار صنعت، فرخنده، نبش ارغوان قطعات C31,32,33
کد پستی : 17743 37614
تلفن : 8000 5741 21 98+
سایت : www.behranlift.com
ایمیل : factory@behranlift.com
برو بالا
تمام حقوق محفوظ و متعلق به گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران آسانبر است.